دانشگاه مانیتوبا

دانشگاه مانیتوبا (University of Manitoba) در شهر وینیپگ، مرکز استان مانیتوبا واقع شده است و یکی از دانشگاه های دولتی کانادا می باشد. این دانشگاه انتخاب بسیاری از دانشجویان بین المللی برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا می باشد.

شهر وینیپگ هشتمین شهر بزرگ کانادا بوده و بسیاری از مراکز تجاری و ادارات دولتی را در خود جا داده است. این دانشگاه که در سال 1877 تاسیس شده است، اولین دانشگاه غرب کانادا می باشد. UM یکی از موسسات برتر تحقیقاتی در کشور بوده و تنها دانشگاه در مانیتوبا است که در زمینه تحقیقات متمرکز می باشد. تحقیقات باارزش این دانشگاه روی موضوعاتی نظیر ایدز، نانوتکنولوژی و همچنین تغییرات آب و هوایی کره زمین خدمت زیادی به مردم کرده است. همچنین این دانشگاه بزرگ ترین دانشگاه استان مانیتوبا از نظر تعداد دانشجویان و همچنین محیط دانشگاه می باشد. استان مانیتوبا یکی از استان های مهاجرپذیر کانادا محسوب می شود و در تلاش است با امکانات و شرایط خوبی که در اختیار دانشجویان قرار می دهد، سالانه 10000 دانشجوی مهاجر جدید جذب کند. از مزایای استان مانیتوبا می توان به هزینه های مقرون به صرفه در مقایسه با سایر استان های کانادا اشاره کرد. علاوه بر این، استان مانیتوبا کلاس های زبان انگلیسی رایگان و همچنین برنامه هایی برای ورود به بازار کار برای دانشجویان مهاجر در نظر گرفته است. این دانشگاه فرصت های بسیاری برای اسکالرشیپ و بورسیه و گرانت های تحصیلی در اختیار دانشجویان قرار می دهد.

دانشگاه مانیتوبا در یک نگاه:

تشکیل شده از سه مرکز اصلی: ویلیام نوری، فورت گاری و باناتاین

بزرگ ترین دانشگاه استان مانیتوبا

جزو دانشگاه های دولتی کانادا

دارای رتبه 650-601 طبق رتبه بندی جهانی QS

اولین دانشگاه غرب کانادا

کمک هزینه های تحصیلی و حمایت های مالی از دانشجویان

اگر هدف شما دریافت ویزای تحصیلی کانادا و پذیرش از دانشگاه مانیتوبا است برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید تا شرایط شما ارزیابی کنیم.

برو به بالا
واتس آپ

بیشتر از این منتظر نمانید. با ما تماس بگیرید!

6049065020(001)     پشتیبانی 24/7 اختصاصی مشتری تماس با ما