آیلتس

آیلتس، اولین قدم برای مهاجرت به کانادا

 

 

آیلتس یا IELTS مخفف  International English Language Testing System است. آیلتس یک آزمون بین المللی برای تعیین سطح دانش زبان انگلیسی شماست. بیش از 1200 مرکز در سراسر جهان، برگزار کننده آیلتس هستند و سالانه بیش از 3 میلیون نفر در دنیا این آزمون را می دهند. در این آزمون چهار مهارت شنیداری، نوشتن، خواندن و صحبت کردن ارزیابی می شود. آزمون آیلتس دو نوع دارد یکی جنرال و دیگری آکادمیک که شما بستگی به هدفتان به یکی از آنها نیاز خواهید داشت. نمره آیلتس از 0 تا 9 امتیاز دهی می شود.

اگر قصد مهاجرت به کانادا دارید و از طریق اکسپرس انتری یا ویزای کاری می خواهید وارد کانادا شوید حتما باید آیلتس جنرال بدهید. حداقل نمره لازم برای اکسپرس انتری نمره کل 7 می باشد و طبیعی است که هر چقدر نمره آیلتس شما بیشتر باشد امتیاز بیشتری را در اکسپرس انتری به دست خواهید آورد. اگر می خواهید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید شما نیاز به آیلتس آکادمیک دارید و نمره مورد نیاز شما بسته به دانشگاهی دارد که برای آن  اپلای می کنید.  معیار بیشتر دانشگاههای کانادا آیلتس آکادمیک 6.5 است و هر یک از مهارتها نباید زیر 6 باشد.

برای گرفتن ویزای توریستی شما نیاز به آزمون زبان ندارید.

اگر میخواهید برای ویزای کانادا اقدام کنید در ابتدا باید بر چالش آیلتس فایق شوید. نداشتن آیلتس، مطمینا برنامه های شما را به تاخیر خواهد انداخت و فرصتهای زیادی را از دست خواهید داد. خوشبختانه هیچ مشکل و کمبودی برای این آزمون در ایران نداریم و موسسات مختلفی در سراسر کشور این آزمون را مرتبا برگزار می کنند. منابع و کتابها و کلاسهای خیلی زیادی هم برای آیلتس وجود دارد که در این میان بسیاری هم رایگان است و فقط و فقط، حوصله و پشتکار شما برای چند ماه زبان خواندن لازم است. پس بهتر است آیلتس را جدی بگیرید و مطمین باشید که هیچ راه جایگزینی هم برای آن وجود ندارد. به این نکته هم دقت کنید که آزمون آیلتس، فقط 2 سال اعتبار دارد و وقتی باطل شود دوباره باید امتحان بدهید.

 

 

 

 

برو به بالا
واتس آپ

بیشتر از این منتظر نمانید. با ما تماس بگیرید!

6049065020(001)     پشتیبانی 24/7 اختصاصی مشتری تماس با ما