جاب آفر

جاب آفر یا job offer به معنای پیشنهاد شغلی است که از طرف یک کارفرمای کانادایی یک شغل پیشنهاد می شود . گرفتن جاب آفر و پس از آن ویزای کار کانادا مسیر واقعا پیچیده ای است که حتما نیاز به دریافت مشاوره از مشاوران مهاجرت به کانادا می باشد. به این علت که باید یک موقعیت کاری در کانادا وجود داشته باشد که نتوانند آن را با شهروندان کانادایی پر کنند. به عبارت دیگر کارفرما باید ثابت کند که برای پر کردن این شغل حتما به نیروی خارجی با خصوصیات ویژه نیاز است. در چنین شرایطی نیاز به Labour Market Impact Assessmnt یا LMIA می باشد که کارفرما باید آن را تهیه کرده و به تایید اداره کار کانادا برساند.
ویزای کاری، بیشتر مناسب کسانی است که سن آنها بالاست و تجربه کاری دارند و برای ویزای تحصیلی یا ویزاهای دیگر واجد شرایط نیستند. مثلا فردی 40 ساله با ده سال سابقه کار و ده سال وقفه تحصیلی به احتمال قوی برای ویزای تحصیلی ریجکت خواهد شد ولی برای دریافت ویزای کاری شانس خوبی دارد.
همچنین افرادی که با وضعیت توریستی در کانادا هستند در صورت گرفتن جاب آفر موفق به دریافت ویزای کاری می شوند و در مدت زمان کوتاهی می توانند اقامت دایم کانادا دریافت کنند. دریافت ویزای کاری شش ماه طول می کشد و عموما افسر مهاجرت نیز با متقاضی مصاحبه می کند.
اگر بتوانید ویزای کاری دریافت کنید مسیری بسیار هموار، کم هزینه و سریع برای گرفتن اقامت دایم شما باز خواهد شد. در حال حاضر موسسه مهاجرتی نیکان برای مشاغل گستره ای، پرونده ویزای کاری دریافت می کند. اگر تجربه و علاقه به کار در کانادا دارید فرم جاب آفر را تکمیل کنید تا همکاران ما با شما در تماس بگیرند.



    ارسال رزومه

    برو به بالا
    واتس آپ

    بیشتر از این منتظر نمانید. با ما تماس بگیرید!

    6049065020(001)     پشتیبانی 24/7 اختصاصی مشتری تماس با ما