York

دانشگاه یورک

دانشگاه یورک (York University) یکی از دانشگاه های دولتی واقع در تورنتو کانادا می باشد که در سال 1959 تاسیس شده و لقب سومین دانشگاه بزرگ کانادا را به خود اختصاص داده است. این دانشگاه انتخاب بسیاری از دانشجویان بین المللی برای کسب ویزای تحصیلی کانادا می باشد.

برنامه های دانشگاه یورک شامل هنر ، مهندسی ، آموزش ، تجارت ، بهداشت ، علوم زندگی ، محیط زیست ، زبان ها ، فرهنگ ها و مطالعات بین المللی است. از رصدخانه Algonquin گرفته تا EcoCampus در کاستاریکا ، تجربه شما در یورک، شما را فراتر از کلاس ، مرزها و کتابهای درسی خود می برد.

دانشگاه یورک، مبتکر روش های جدید تفکر می باشد که باعث ارج نهادن به علم و آموزش می شود. دانشگاه یورک دومین مدرسه آموزش عالی بزرگ در انتاریو است و در علوم مختلف پیشتاز می باشد. برای مثال این دانشگاه همواره در برنامه های فضایی کانادا مشارکت داشته است. همچنین این دانشگاه فرصت های خوبی در اختیار دانشجویان برای آموزش دروس به صورت تجربی قرار می دهد. رشته های پرطرفدار این دانشگاه رشته های بیزینس، هنرهای زیبا، روان شناسی و جامعه شناسی هستند. شیوه تدریس به روز و عملی استادان این دانشگاه زبانزد می باشد. کتابخانه های این دانشگاه نیز مکان مناسبی برای مطالعه ی دانشجویان می باشند.

دانشگاه یورک کمک های مالی، اسکالرشیپ، گرنت و بورسیه های تحصیلی فراوانی را در اختیار دانشجویان بین المللی می گذارد. تقریبا 36000 اسکالرشیپ به ارزش تقریبی 75 میلیون دلار تاکنون به دانشجویان و محققان دانشگاه یورک اعطا شده است. 92 درصد از فارغ التحصیلان موفق به پیدا کردن شغل های مناسب در کانادا بعد از فارغ التحصیلی از این دانشگاه می شوند.

استان انتاریو که این دانشگاه در آن واقع است، بزرگ ترین و قدرتمندترین استان کانادا از نظر فعالیت های اقتصادی و جمعیت می باشد و به عنوان قطب اقتصادی این کشور شناخته می شود. حقوق ساکنین این استان جزو بیشترین میزان درآمدها بین سایر استان های کانادا شناخته می شود. لازم به ذکر است که تورنتو بیشترین ساکنین ایرانی را در بین شهرهای کانادا دارا می باشد.

در مجموع 53000 دانشجو و 7000 کارمند و استاد در دانشگاه یورک در پردیس های Keele و Glendon تحصیل و کار می کنند. پردیس مدرن 185 هکتاری Keele  واقع در شمال تورنتو ، یک جامعه خودمختار با امکانات مدرن گسترده از جمله رستوران ها ، مرکز خرید ، بانک ها و یک کلینیک پزشکی / دندان پزشکی است. پردیس Glendon در 33 هکتار زمین پارک واقع شده است ، چند دقیقه با بوتیک ها ، رستوران ها در دان تان شهر تورنتو فاصله دارد. در Glendon ، دانشجویان از تحصیل در یک محیط بین المللی و دوزبانه بهره مند می شوند.

در سال 2016 ، یورک افتتاحیه EcoCampus خود را در کاستاریکا جشن گرفت!

دانشگاه یورک در یک نگاه:

  • سومین دانشگاه بزرگ کانادا
  • دارای رتبه 450-401 در رتبه بندی جهانی QS
  • در بر گرفتن بیش از 100 رشته دانشگاهی در مقطع کارشناسی
  • پیشتاز در رشته های مختلف دانشگاهی
  • اساتید مطرح با رویکردهای نوین آموزشی و تاکید بر آموزش عملی

اگر علاقمند به تحصیل در دانشگاه یورک هستید حتما برای مشاوره رایگان با تماس بگیرید. تیم موسسه مهاجرت نیکان مدارک شما را ارزیابی را می کند و بهترین مسیر را برای مهاجرت کانادا به شما معرفی می کند.

لیست رشته های تحصیلات تکمیلی دانشگاه یورک برای دانشجویان بین المللی

حسابداری

حسابداری پیشرفته

مدیریت پیشرفته

انسان شناسی

تاریخ هنر

تاریخ هنر و فرهنگ تجسمی

مدیریت هوش مصنوعی

مطالعات آسیایی

زیست شناسی

مدیریت کسب و کار

مدیریت بازرگانی

تجزیه و تحلیل کسب و کار

تجارت و محیط زیست

علم شیمی

مطالعات سینما و رسانه

مهندسی عمران

ارتباطات و فرهنگ

مطالعات ناتوانی حیاتی

مطالعات رقص

رسانه دیجیتال

مدیریت حوادث و فجایع

علوم زمین و فضا

اقتصاد

تحصیلات: زبان ، فرهنگ و آموزش

مهندسی برق و علوم کامپیوتر

دیپلم تحصیلات تکمیلی آموزش محیط زیست / پایداری

فیلم: تولید و فیلمنامه نویسی

وزارت امور خارجه

مهندسی مالی

مطالعات جنسیتی ، فمینیستی و زنان

جغرافیا

مطالعات آلمان و اروپا

روانشناسی بهداشت

تاریخ

مدیریت منابع انسانی

سیستم های اطلاعاتی و فناوری

مطالعات یهودی

سیستم عدالت

كینزیولوژی و علوم بهداشتی

مطالعات آمریکای لاتین و کارائیب

زبانشناسی و زبانشناسی کاربردی

مدیریت کسب و کار

بازار یابی

ریاضیات و آمار

آموزش ریاضیات

مهندسی مکانیک

موسیقی

علوم اعصاب

پرستاری

فلسفه

فیزیک و نجوم

علوم سیاسی

روانشناسی

تئاتر

مطالعات تئاتر و اجرا

مطالعات ترجمه

هنرهای تجسمی

 

برو به بالا
واتس آپ

بیشتر از این منتظر نمانید. با ما تماس بگیرید!

6049065020(001)     پشتیبانی 24/7 اختصاصی مشتری تماس با ما