دانشگاه اتاوا (University of Ottawa)

دانشگاه اتاوا (University of Ottawa) بزرگ ترین دانشگاه دوزبانه ی دنیا است که دروس در آن به زبان های انگلیسی و فرانسوی تدریس می شوند. این دانشگاه هدف بسیاری از دانشجویان بین المللی برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا است.

این دانشگاه که در پایتخت کانادا واقع شده است، مکانی منحصر به فرد برای تحصیل در رشته های علوم اجتماعی، علوم انسانی، مهندسی و سلامت می باشد. این دانشگاه تحقیق محور و بین المللی واقع در اتاوای اونتاریو می باشد که این شهر را به عنوان قطب سیاسی کشور می شناسند. دانشگاه اتاوا حمایت های مالی زیادی از جمله اسکالرشیپ، بورسیه و گرنت های تحصیلی به دانشجویان ارایه می کند.  معتبرترین و بزرگ ترین دانشکده حقوق در کانادا در این دانشگاه واقع شده است. uOttawa هیچ گروه بندی دینی و مذهبی برای دانشجویان قائل نمی شود. این دانشگاه که از سال 1848 شروع به فعالیت کرده است، هم اکنون دارای 10 دانشکده در رشته های مختلف می باشد. دانشگاه اتاوا رتبه 5 را در زمینه تحقیقات کسب کرده است و عضوی از U15 می باشد. این گروه از بهترین دانشگاه های کانادا طبق توجه و تمرکزشان روی تحقیقات تشکیل شده است. به وجود آوردن ایده ها و تحقق بخشیدن به آن ها و همچنین کمک به دانشجویان برای قرار گرفتن در مسیر درست از ارزش های اصلی این دانشگاه محسوب می شوند.

دانشگاه اتاوا در یک نگاه:

  • بزرگ ترین دانشگاه دوزبانه ی جهان با زبان های انگلیسی و فرانسوی
  • 97% نرخ ورود به بازار کار دانشجویان پس از اتمام تحصیل
  • در نظر گرفتن نزدیک به 60 میلیون دلار بودجه سالانه برای بورسیه دانشجویان
  • داشتن بیش از 40 هزار دانشجو
  • بزرگ ترین دانشکده حقوق در کانادا
  • تاکید بر ایده های نوآورانه دانشجویان

اگر تمایل به تحصیل در دانشگاه اتاوا دارید برای مشاوره رایگان ویزای تحصیلی کانادا با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

برو به بالا
واتس آپ

بیشتر از این منتظر نمانید. با ما تماس بگیرید!

6049065020(001)     پشتیبانی 24/7 اختصاصی مشتری تماس با ما