دانشجویان مهاجر در کانادا

دانشجویان مهاجر در کانادا

دانشجویان مهاجر که با ویزای تحصیلی، مهاجرت به کانادا نموده اید، یک فرصت طلایی برای آینده شغلی و کسب اقامت دایم در کانادا به دست آورده اید. شما به عنوان یک دانشجوی مهاجر که ویزای تحصیلی دارید از مزایای زیر در کانادا برخوردار هستید:

کار کردن همزمان با تحصیل

ویزای تحصیلی شما به این معنا نیست که فقط می توانید تحصیل کنید، بلکه تضمین کننده اجازه کار ماکزیمم 20 ساعت در هفته در خارج از دانشگاه در هنگام تحصیل شما و کار تمام وقت در طول تعطیلات است. این امتیازی است که شما در هنگام تحصیل برخوردار هستید و در کشورهای دیگر مثل آمریکا چنین فرصتی وجود ندارد. با این امتیاز شما قادر خواهید بود هزینه های زندگی خود را در زمان تحصیل تامین کنید و همچنین در بازار کار موجود در کانادا ارتباطات کاری خود را بسازید.  همین شبکه کاری، تضمین کننده پیدا کردن کار خوب بعد از فراغت تحصیل برای شما خواهد بود.

آوردن اعضای خانواده به همراه خود به کانادا

برای دولت کانادا مهم است که دانشجویان بین المللی، در هنگام تحصیل در کنار خانواده خود بوده تا از امنیت روانی خوبی برخوردار باشند. به همین منظور مسیرهایی را برای پیوستن همسر و فرزند دانشجو مهیا کرده است. علاوه بر این امکان دیدار پدر و مادر از فرزند در حال تحصیل در کانادا نیز امکان پذیر می باشد.

کسب ویزای کار پس از تحصیل بعد از فارغ اتحصیلی

شما با ویزای پس از تحصیل، ماکزیمم تا سه سال می توانید بعد از فراغت از تحصیل کار کنید البته این زمان بسته به دوره تحصیلی شما متفاوت است. شما نیازی به پیشنهاد شغلی یا جاب آفر برای گرفتن ویزای پس از تحصیل نیاز ندارید. همچنین با این ویزا می توانید با هر کارفرمایی در سراسر کانادا کار کنید و شغل خود را هم تغییر بدهید. علاوه براین، تجربه کانادایی لازم برای کسب اقامت دایم را هم با این ویزا به دست خواهید آورد.

به دست آوردن تجربه کانادایی

در بسیاری از مسیرهای مهاجرت به کانادا، امتیاز زیادی برای تجربه کاری یا سابقه کاری در کانادا قرار داده شده است . به عنوان یک فارغ التحصیل که به تازگی وارد بازار کار کانادا شده اید در واقع ثابت کرده اید که سرمایه ای ارزشمند برای کشور کانادا هستید. سرمایه هایی قابل اعتماد، تحصیل کرده و توانمند که حتما فرصت های عالی برای دستیابی به اقامت دایم و شهروندی کانادا در مسیرتان قرار خواهد گرفت.

کسب اقامت دایم کانادا از مسیرهای موجود

بدون شک مسیرهای زیادی برای مهاجرت به کانادا و کسب اقامت دایم برای شما دانشجویان مهاجر که با ویزای تحصیلی، مهاجرت به کانادا کرده اید، وجود دارد. آیا از برنامه های استانی برای کسب اقامت دایم کانادا اطلاع دارید؟ آیا می دانید دولت فدرال کانادا هم مسیرهایی را برای دریافت اقامت دایم کانادا برای شما دانشجویان بین المللی قرار داده است. اگر از مسیرهای دریافت اقامت دایم بعد از تحصیل خود اطلاع ندارید یا از روش مورد نظرتان مطمین نیستید حتما با ما تماس بگیرید.

گرفتن اقامت دایم و در نهایت کسب شهروندی یا تابعیت کانادایی

دریافت شهروندی کانادا هدف نهایی بسیاری از دانشجویان مهاجر است. اقامت دایم کانادا شما را از حقوق زندگی و کار در هر جایی در کانادا بدون نیاز به گرفتن ویزای کار، برخوردار می کند. همچنین مسیر ضروری برای گرفتن شهروندی کانادا می باشد. دولت کانادا واقعا دانشجویان بین المللی را به عنوان شهروندان آینده خود در نظر دارد.

مهاجرت نیکان، از کسب ویزای تحصیلی تا دریافت شهروندی در کنار شما مهاجران عزیز خواهد بود. برای دریافت مشاوره رایگان، فرم ارزیابی اولیه را تکمیل کنید.

 

برو به بالا
واتس آپ

بیشتر از این منتظر نمانید. با ما تماس بگیرید!

6049065020(001)     پشتیبانی 24/7 اختصاصی مشتری تماس با ما