ویزای کاری کانادا

 

دوستان زیادی از ما سوال می کنند:

آیا می توان با دریافت ویزای کاری به کانادا آمد و مشغول به کار شد؟

آیا به ایرانی ها ویزای کاری می دهند؟

آیا بعد از تمام شدن مدت ویزای کار می توان اقامت دایم گرفت؟

پاسخ:

دوستان عزیز، شرایط گرفتن ویزای کار کانادا واقعا پیچیده است به این علت که باید یک موقعیت کاری در کانادا وجود داشته باشد که نتوانند آن را با شهروندان کانادایی پر کنند. به عبارت دیگر کارفرما باید ثابت کند که برای پر کردن این شغل حتما به نیروی خارجی با خصوصیات ویژه نیاز است. در چنین شرایطی نیاز به Labour Marketing Impact Assessmnt  می باشد که کارفرما باید آن را تهیه کرده و به تایید اداره کار کانادا برساند.

البته تعدادی از شغلها نیز وجود دارند که نیاز به Labour Marketing Impact Assessmnt ندارند و صرفا تاییدیه کارفرما مبنی بر دادن شغل برای سند کافی است. مثلا در برخی از شهرها ممکن است نیاز به مشاغل کارگر ساده ساختمانی و آشپزخانه و مشاغلی از این قبیل باشد.

ویزای کاری، بیشتر مناسب کسانی است که سن آنها بالای 30 سال است و دلیلی برای ادامه تحصیل ندارند و ترجیح می دهند کار کنند. البته گرفتن ویزای کاری هم راحت نیست چون رقیبانی از کشورهای مختلف دنیا مثل هند، چین، فیلیپین و کشورهای اروپایی دارید که اصلا مانع زبان انگلیسی هم ندارند.

هموطنان ایرانی زیادی هم در این بین توانسته اند ویزاهای کاری را از آن خود کنند. پروسه گرفتن ویزای کاری هفت ماه تا یک سال طول می کشد و عموما افسر مهاجرت نیز با متقاضی مصاحبه می کند.

اگر بتوانید ویزای کاری دریافت کنید مسیری بسیار هموار، کم هزینه و سریع برای گرفتن اقامت دایم شما باز خواهد شد. در حال حاضر موسسه مهاجرتی نیکان برای مشاغل زیر، پرونده ویزای کاری دریافت می کند. اگر در زمینه این مشاغل، تجربه و علاقه به کار دارید رزومه خود را برای ما بفرستید تا با شما برای ادامه کار تماس بگیریم.  ایمیل ما:   nikanimmigration@gmail.com

مشاغل:

کارگران ساختمانی

آشپز،کمک آشپز، قناد، کمک قناد

جوشکار

لوله کش

نجار

 

 

 

برو به بالا
واتس آپ

بیشتر از این منتظر نمانید. با ما تماس بگیرید!

6049065020(001)     پشتیبانی 24/7 اختصاصی مشتری تماس با ما