مسیرهای ممکن اقامت کانادا برای ویزیتورها

 

عزیزان هموطن بسیاری در کانادا با ویزای ویزیتوری زندگی می کنند. همانطور که در فایلهای قبل توضیح دادیم ویزیتورها اجازه کار و تحصیل بیشتر از شش ماه ندارند. برای تغییر وضعیت از ویزای ویزیتوری، هر برنامه ای باید از ابتدا انجام شود و هیچ امتیاز و فرقی ندارد که شما اینجا هستید یا در ایران. فقط، آدرسی که در پرونده می دهید فرق می کند.

مسیر ویزای تحصیلی: اگر شرایط مناسب و قانع کننده ای را ارایه دهید، می توانید برای ویزای دانشجویی اقدام کنید. حتما باید مدرک زبان آیلتس 6.5 داشته باشید و از دانشگاه یا کالج معتبری پذیرش بگیرید و سپس برای گرفتن ویزا اقدام کنید. پس از اتمام تحصیل، بسته به مدت زمان اجازه کار شما، می توانید کار کنید و سپس از طریق برنامه های استانی  برای اقامت دایم اپلای کنید.

مسیر ویزای کاری: اگر بتوانید کارفرمای کانادایی را پیدا کنید که حاضر باشد شما را استخدام کند، می توانید برای ویزای کاری اقدام کنید و مشغول به کار شوید و پس از اتمام دوره کاری از طریق برنامه های استانی برای اقامت دایم اپلای کنید. این یک مسیر نسبتا سریع است و هزینه کمتری نسبت به ویزای تحصیلی دارد ولی از همه راهها واقعا سخت تر و پیچیده تر است زیرا کارفرمای کانادایی باید ثابت کند که نتوانسته برای شغل مورد نظر، یک نیروی کار کانادایی پیدا کند و این یک مسیر پیچیده است.

مسیر بیزینس: می توانید یک بیزینس راه اندازی کنید یا یک بیزینس بخرید. برای این مسیر شما باید دارایی خوبی داشته باشید. برای ایجاد بیزینس در استان بی سی باید حداقل 600 هزار دلار کانادا دارایی داشته باشید.

برو به بالا
واتس آپ

بیشتر از این منتظر نمانید. با ما تماس بگیرید!

6049065020(001)     پشتیبانی 24/7 اختصاصی مشتری تماس با ما