اسپانسرشیپ اعضای خانواده

 

 

شهروندان کانادایی تمایل دارند پس از اقامت، افراد خانواده خود را نیز به کانادا بیاورند تا در کنار هم زندگی کنند. این روش برای مهاجرت همسر و فرزند وابسته، پدر و مادر، پدربزرگ و مادربزرگ می باشد.

اسپانسرشیپ همسر: این پرونده به دقت زیادی نیاز دارد و در صورت وجود کوچکترین ابهام و سوال، افسر، پرونده را ریجکت خواهد کرد و شما لازم است که پرونده را با دلایل قوی تری سابمیت کنید. توصیه می شود برای اسپانسرشیپ همسرتان حتما از یک مشاور مهاجرت کمک بخواهید. مشاور مهاجرت به شما کمک می کند تا ابهامات پرونده را برطرف کنید و یک پرونده همراه با دلایل و مستندات قوی را سابمیت کنید.

مهاجرت والدین و پدربزرگ و مادربزرگ عموما از طریق سوپرویزا انجام می شود و ویزای مالتیپل یا چند بار ورود برای آنان گرفته می شود تا بتوانند مدت زمان بیشتری را در کانادا اقامت داشته باشند.  توجه داشته باشید دارندگان سوپرویزا، مجاز به کار و تحصیل در دوره های بیشتر از 6 ماه نیستند و همچنین از بیمه درمانی هم برخوردار نمی شوند. به همین توصیه میکنیم قبل از ورود عزیزانتان، برای آنها بیمه مسافرتی دارای پوشش درمان و حودث از کمپانی های بیمه کانادایی خریداری کنید.

برو به بالا
واتس آپ

بیشتر از این منتظر نمانید. با ما تماس بگیرید!

6049065020(001)     پشتیبانی 24/7 اختصاصی مشتری تماس با ما