ویزای دانش آموزی

سیستم آموزشی در مدارس کانادا شامل سه مقطع ابتدایی elementary ، متوسطه secondary و دبیرستان high school است. همچنین امکان تحصیل در مقطع پیش دبستانی نیز برای کودکان وجود دارد.
برای دانش آموزان مقطع دبیرستان این امکان وجود دارد که هراه با یک خانواده کانادایی زندگی کنند که به اصطلاح Home Stay گفته می شود. زندگی به شکل home stay مسلما دارای هزینه های جدا از شهریه مدرسه می باشد. عموما برای یک سال این هزینه حدود 11 هزار دلار کانادایی می باشد. این خانواده ها از طرف مدرسه چک شده اند و محیط زندگی کاملا امن می باشد وو هیچ جای نگرانی برای فرزند شما نیست.
والدین که دارای اقامت دایم کانادا هستند یا مشغول تحصیل یا کار در کانادا هستند، تحصیل برای فرزندان آنها رایگان خواهد بود. اما اگر والدین، ویزای ویزیتوری داشته باشند فرزندان آنها می بایستی شهریه پرداخت کنند. شهریه مدارس در کانادا به طور متوسط سالیانه 15 هزار دلار است.
برای ادامه تحصیل دانش آموزان در مدارس کانادایی نیاز به گرفتن ویزای تحصیلی است که قبل از آن باید ثبت نام در مدرسه صورت بگیرد.
مهاجرت نیکان کلیه مراحل دریافت ویزای دانش آموزی و ویزای همراه والدین را در مدت زمان سه ماه برای شما عزیزان انجام می دهد. برای مشاوره و دریافت جزییات با ما تماس بگیرید.

برو به بالا
واتس آپ

بیشتر از این منتظر نمانید. با ما تماس بگیرید!

6049065020(001)     پشتیبانی 24/7 اختصاصی مشتری تماس با ما