ویزای تحصیلی برای زمستان 2020

دوستان عزیز همان طور که در مطالب قبل ذکر شد، مهاجرت تحصیلی یکی از روشهای مهم برای مهاجرت به کانادا هست که در صورت انتخاب صحیح دانشگاه و دوره تحصیلی می تواند به دریافت ویزای تحصیلی و  اقامت دایم کانادا منتهی بشود. موسسه مهاجرت نیکان، بیشترین پذیرش های تحصیلی را برای دوره های فوق لیسانس در استانهای مختلف کانادا و با  بررسی علایق و شرایط دانشجویان عزیز انجام می دهد.

خدمات دریافت پذیرش تحصیلی توسط موسسه مهاجرت نیکان:

خبر خوب اینجاست که موسسه مهاجرت نیکان با حدود 50 دانشگاه و کالج معتبر در کانادا برای دریافت پذیرش تحصیلی در دوره های مختلف و سپس ویزای تحصیلی  همکاری دارد. پس از فارغ التحصیلی از همه این دانشگاهها شما می توانید برای اقامت دایم کانادا اقدام کنید.

شرایط پذیرش در این دانشگاهها و کالج ها چیست؟

شرط عمومی بیشتر این دانشگاهها داشتن آیلتس آکادمیک 6.5 می باشد. همچنین شما باید برای پذیرش دوره کارشناسی ارشد، یک مدرک لیسانس داشته باشید که مدرک و ریزنمره هایتان ترجمه رسمی شده باشد. دوره های فوق لیسانس که تحقیق محور نباشد، دارای هزینه هستند و هزینه ها  از 15 هزار تا سی هزار دلار کانادا متغیر است. برای دریافت پذیرش تحصیلی و سپس ویزای تحصیلی، لازم به پرداخت شهریه ترم اول می باشد.

آیا شرط معدل برای پذیرش تحصیلی وجود دارد؟

بستگی به دانشگاهی دارد که شما  اپلای می کنید. بعضی دانشگاهها معدل 70 درصد و برخی دیگر بالاتر یا پایین تر را قبول می کنند.

آیا با ویزای تحصیلی می شود کار کرد؟

بله شما با داشتن ویزای تحصیلی مجاز هستید تا بیست ساعت در هفته کار کنید البته در تابستان در صورتی که ترم دانشگاهی نداشته باشید می توانید تمام وقت کار کنید.

هزینه های زندگی من در طول تحصیل چقدر است ؟

هزینه ها کاملا بستگی به شهر محل زندگی دارد. مثلا در شهرهای تورنتو و ونکوور که گران هستند شما باید اجاره بهای بیشتری پرداخت کنید. ولی در شهرهای کوچک این هزینه ها کمتر است.

برای داشتن یک زندگی دانشجویی یک نفره، می توانید یک اتاق را به قیمت ماهی 500 دلار اجاره کنید و حدود 500 دلار هم هزینه های زندگی تان می شود. این هزینه ها را با داشتن کار پارت تایم می توانید پوشش دهید ولی برای شهریه تحصیلی باید روی اندوخته های خود از قبل حساب کنید.

چطور می توانم کار دانشجویی پاره وقت پیدا کنم؟

شما باید اول رزومه داشته باشید و سپس برای پیدا کردن کار اقدام کنید. موسسه مهاجرت نیکان پس از دریافت ویزای تحصیلی خدمات کاریابی به شما ارایه می دهد تا در کوتاهترین فرصت ممکن بتوانید مشغول کار بشوید.

برای استفاده از این خدمات حداقل از یک ماه قبل از رسیدن به کانادا با ما تماس بگیرید.

چطور می توانم قبل از آمدن به کانادا خانه یا اتاقی را اجاره کنم؟

قبل از آمدن باید برای چند روز اول هتل بگیرید که هزینه آن کم هم نیست. پس از اینکه لند کردید می توانید به دنبال جای مناسبی برای بلند مدت بگردید.

موسسه مهاجرت نیکان خدمات اسکان برای تازه واردان عزیز ارایه می دهد. شما دو ماه قبل از آمدن می بایست با ما تماس بگیرید تا بتوانیم خانه مناسبی را برای شما پیدا کنیم.

 

 

برو به بالا
واتس آپ

بیشتر از این منتظر نمانید. با ما تماس بگیرید!

6049065020(001)     پشتیبانی 24/7 اختصاصی مشتری تماس با ما